Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Fun Facts

Publicerad 2010-10-29 01:58:15 i My Life,

  • Trots att jag verkar vuxen och förnuftig så är jag som ett litet barn. Jag pratar oftast med min "bebisröst" Och beter mig precis som ett när jag är i en affär, Måste pilla på allting och om det är något jag verkligen vill ha och inte får, så plutar jag med läppen som en liten femåring!
  • Överanvänder "Rawr" och "Mjao" i meningar, även när jag pratar!
  • Är galet förtjust i pojkar med rufsigt hår och sotade ögon, Sällan det slår fel. (Finns dock undantag)
  • Absolut ÄLSKAR bruna ögon.
  • Lärde mig att sminka igenom youtube och är därmed självlärd. Tro det eller ej! Har man viljan och orken så går allting. Det gäller bara att ha tålamod, vilket jag har haft. Och jag är sällan nöjd med mitt sminket jag visar för er.
  • Har varit deprimerad förr i tiden, och håller fortfarande på att kämpa med det. Men som tur är så har jag fina vänner som finns där när jag behöver det.
  • Älskar att fotografera, vilket kanske inte syns så mycket här på bloggen. Men de som känner mig vet hurdan jag blir när jag ser ett objektiv jag vill ha, eller en bilx. Haha!
  • Jag piercar även på fritiden! Har gjort näst in till alla mina själv.
  • Är kär i en utav mina vänners bil, HAHA!
  • Jag har vailjsocker i princip allt, Mitt kaffe, mitt te, min yoghurt. You name it.
  • Är världens fegaste människa, Men när jag väl sitter framför datorn har jag världens självförtroende!
  • Är bäst på att tjata hål i huvudet på mina vänner.
  • Är nog den mest oseriösa människan som existerar.  Speciellt när jag har druckit!

Kanske inte de roligaste faktan egentligen. Men det var de saker jag kunde komma på just nu! Haha hoppas ni gillade det!

Kommentarer

Postat av: Märrä :D

Publicerad 2010-11-05 19:26:16

Grymt bra blogg! skitcoola sminkningar och cool människa och allt, när kommer nästa sminkning? :D

Postat av: en värmlands tjej

Publicerad 2010-11-12 02:16:55

hehe ja gillade faktan iallafall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela