Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Svar

Publicerad 2010-09-22 03:57:18 i Answers,


Svar:

Och jag tycker att det är fult att inte kunna stå för sina egna åsikter, utan måste kommentera anonymt.
Så jag skiter fullständigt i vad du har att säga tills du har skaffat dig ett par kulor och ett namn. Så du vågar stå för det du säger.

Och om du nu tvungen skall ha svar har du det här:

Om de nu försöker, kan de ta och försöka lite mer, För om det nu ser förjävligt ut och det visar sig att de går en stylist linje kanske det är dags att tänka efter lite? Sure det är till min fördel om de ser ut som något min katt har kräkts upp, Jag tycker bara synd om dem och vill tvätta bort sminket och göra det på dom själv. Snyggare OCH bättre. Och det värsta med dem är att de kan inte ta kritik utan att vilja ta livet av sig. Om man försöker att vaa snäll mot dem och ge dem tips blir de sura och går därifrån. Eller slänger upp en kommentar om att jag inte kan någonting om ämnet, när det är ärtt uppenbart att det är jag som kan mer.

Så, var det något mer din anonyma idiot? Eller fick du så det räckte och blev över nu eller?



 

Svar:

DÄR har vi en brud som fattat exakt vad jag menat, och förstått att jag inte säger det för att vara elak!

 

Kommentarer

Postat av: ipek

Publicerad 2010-09-22 04:08:07

dt är så patiska människor det finns i värden. skit i folk o dem dr anonyma. har fått sånt med och fick en anonym som sa att jag försöker va som kenza . när hon skriver om mode osv o jag om mitt liv. måste säga du är riktigt grym på sminka. önskade jag kunde sminka mig så bra med. är sämst på ögonskuggor. kolla gärna min blogg . kram på dig

Postat av: ffelicia

Publicerad 2010-09-22 08:37:19

jag tycker helt samma sak som Matilda hade skickat till dej. Jag blir så störd på människor som man inte får säga fint vad man tykker om dem sen blir de skit sura . ja , jag tykker att de är bra om någon ger tips till mej och så (: fin blogg (:

kram(:

Postat av: enhalvhest@bdb

Publicerad 2010-09-22 09:30:25

Gao det är som när jag försöker ge folk tips om hu di ska göra sina smycken bättre.. Pallar inte med när man vill vara hjälpsam å trevlig att få en änga i nyllet! Så jag håller med dig att man ska lära sig ta kriitik bättre!



Jag skulle gärna få tips/kritik när jag sminkat mig.. för inte fan vill jag att folk ska tycka jag ser ut som en efterbliven mupp XD

Postat av: Kela

Publicerad 2010-09-22 10:02:26

Jag håller faktiskt med anonym även om jag inte fattar vad ni tjafsar om..



Alla har olika åsikter om vad som är fint och fult.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela