Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Gunry Hair repair hårinpackning

Publicerad 2011-02-18 10:17:00 i Reviews,

 

Jag måste säga det; Jag ÄLSKAR den! Använder detta istället för vanligt balsam då mitt hår ät så fruktansvärt torrt och slitet, och det gör UNDER för det. Mitt hår har blivit mycket starkare och går inte av lika lätt längre.

Den har en mild doft av jordgubb som påminner om godis, och jag älskart!  Finns på Gekås för 15 kr vad jag vet. Och det är rätt mycket för pengarna då du inte alls behöver mycket för att det skall gå ut i hela håret.

 

Ett tips för er som använder Directions eller stargazer (Eller egentligen vilken uttvättbar hårfärg som hellst);
Vill ni slippa att behöv färga om håret vr 4-6 vecka? Använd enbart denna när ni tvättar håret. Det gör att färgen inte slits ut lika fort och håller sig kvar ett ganska bra tag.

 

Minns ni det här håret jag hade?;

 

Det röda höll i sig så ett bra tag pga att jag använde enbart hårinpackningen, och schampo någon enstaka gång. Så jag rekomenderar denna starkt faktiskt!

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela