Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Yves rocher duschgel - Organic vanilla

Publicerad 2011-02-19 13:26:00 i Reviews,

 

Minns ni när jag nämnde vanilj parfymen från yvesrocher? Det är nämligen så att det finns en duschgelé som även luktar exakt likadant! Och jag som är smått besatt av vaniljdoften blir helt frenzy varenda gång jag duschar, för att det är så HIMLA gott! haha!

Och iblnd om man har tur och har handlat på Yves Rocher's online shop så kan man välja premier, där det kan hänga med en sådan här, vilket jag finner helt underbart!

 

Den jag har på bild här är 50 ml och kostar 19 kr här

Sen finns det en lite (rätt mycket större) på 400 ml för 65 kr här

 

Såklart finns det ju andra dofter där med, men jag har bara fastnat lite extra för just vaniljdoften!

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela