Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Angående mina Piercingar

Publicerad 2011-09-13 16:16:37 i Answers,



Svar:

Medusa, Septum, Näsvinge, Spiderbites (dom två "snakebitesen" på vardera sida), Tungan, Industrial, helix och öronen.
Vissa av dom gjorde ont, Speciellt min industrial jag har på mitt högra öra. Annars tycker jag inte att det varit så värst farligt med dom andra jag har. Grejen är att även om jag säger att det gjorde ont på mig, så betyder det inte att det gör ont på dig, då smärta är en inviduell känsla. Jag tyckte tex att min indtustrial gjorde fruktansvärt ont, medans jag har vänner som tycker att det inte kändes mer än ett myggbett. Så just det delen är svår att svara på tbh. Men känner du för att göra dem så go for it! Dock rekommenderar jag att inte göra alla samtidigt då kroppen Kan stöta ut en av dom, om inte alla.

Kommentarer

Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Publicerad 2011-09-13 17:44:40

Min industrial gjorde asont!

Medans septum bara var en jävligt obehaglig känsla eftersom man gråter och inte kan göra något åt det. Fick ta om mitt septum direkt efter han gjort första,för jag har så sneda närborrar,haha!

Tungan,läppen,navel och bröstvårtan tycker jag dock inte gjorde alls ont. Conch kändes desto mer. Helix gjorde inte alls ont.

Medusan var bara obehaglig eftersom huden är ganska tjock där.

Dock har jag bara kvar tunga, conch, medusa och helix.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela