Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

OPI Drip dry

Publicerad 2012-08-27 09:59:00 i Reviews,

 
Nu till sista produkten jag köpte på Sephora i Köpenhamn. OPI Drip dry. Hittar den inte någonstans på hemsidan så lånade vad eleven.se skriver om den:
 

OPI Drip Dry

Applicera ditt nagellack. Vänta 60 sekunder efter appliceringen av nagellacket och eventuellt överlack, använd 1 till 2 droppar av formulan och ditt nagellack är torrt på 60 sekunder. Är skonsam mot dina nagelband då den innehåller jojoba. Lätt att använda.

  • Innehåller jojoba och E-vitamin.
  • Nagellacket är torrt efter 60 sekunder.

Innehåll: 9 ml

Så den fungerar alltså som ett snabbtorkande "överlack". Snabbtorkande biten kan man kanske diskutera. Men än så länge gillar jag den, Då jag har kunnat gå med helt nagellack som inte skavts av nu ett tag! Jag har så lite tålamod då jag råkar alltid stöta emot något medans jag väntar på att lacket ska torka.


Tror jag gav runt 150 danska för den (178 sek, $26,53) Meningen var att jag ville ha sephoras som då låg på ca 70 kr om jag minns rätt, men den var slutsåld ett tag och därför blev det denna som var något dyrare, Ångrar det dock inte alls! Man känner sig lite som en kemist med pipetten som följer med.

 

Now to the last product I bought at Sephora in Copenhagen. OPI Drip Dry. Can not find it anywhere on the web site so borrowed what eleven.se writes about it:


OPI Drip Dry

Apply your nail polish. Wait 60 seconds after the application of nail polish and any top coat, use 1 to 2 drops of the formula and your nail polish is dry in 60 seconds. Is gentle on your cuticles because it contains jojoba. Easy to use.

     Contains jojoba and vitamin E.
     The nail polish is dry after 60 seconds.

Contents: 9 ml

So it serves as a fast-drying "top coat". The quick-drying thing might be up for discusson. But so far I like it, Now I can go with nailpolish that have not become a mess! have so little patience so I happen to always bump into anything while I'm waiting for polish to dry.

I think I gave around 150 Danish for the (178 sek, $ 26.53) The idea was that I wanted sephoras which then was about 70 SEK if I remember correctly, but it was sold out for a while and so it was this that was slightly more expensive , undoes it is not at all! One feels a bit like a chemist with the pipette supplied with.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela