Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Love Potion

Publicerad 2012-11-16 12:50:28 i FOTD - Blue, FOTD - Purple, Makeup,

 
FACE:
Maybelline FITme! Foundation #110
Maybelline FITme! powder #115
Maybelline FITme! concealer #15
ELF Blush & contouring palette
 
EYES:
TFSI
NYX Jumbopencil Milk
Lime crime Eyeshadow Love potion no9
Sugarpill Eyeshadow Lumi
Lime Crime Eyeshadow Divination
Sugarpill Eyeshadow Tako
Maybelline Eyestudio Lasting drama gel liner Black
Yves Rocher Lash Plumping Mascara
lashes from ebay
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-11-16 15:23:26

Snygg sminkning! Måste bara säga att jag älskar ditt hår, antar att du använder stargazer eller directions? Vilken färg? ^^

Svar: tack! Använder ingen av dem ;) Detta är manic panics electric lava som jag länge spanat in efter att jag fick veta att det är den hayley williams i paramore använder när hon har sitt orangea håtr. Och jag har alltid tyckt det är den perfekta färgen :D
Emily

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-11-26 18:55:32

Supertjusigt! :D Du passar i de färgerna!

Svar: Tack :D
Emily

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela