Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Glossybox September!

Publicerad 2012-09-29 13:19:22 i Glossybox,

 
I'm sorry guys, This will only be in Swedish. For something similar to this box check out myglam.com they have the same concept as Glossybox.
 
Jag fick min första Glossybox igår! Blev helt till mig när jag såg det fina paketet ligga i brevlådan. och jag blev mer glad när jag åg vad som var i den!
 
Glossybox går ut på att man får en låda hem i brevlådan med 5 olika produkter i, och dom kan vara i full size versioner eller generösa prov versioner.  och du får det genom att betala 139 kr per låda, vilket jag tycker är helt okej!
mer information går att hitta HÄR.
 
 
1. DEPEND. Nagellack (Full size)
"Depend Bjuder på en härlig färgskala i alla möjliga nyanser. En av höstens kanske roligaste effekter är att göra färgade varianter av den klassiska franska manikyren!"
Jag fick nr 250 som är en ljusgrå färg.
25 kr/5 ml
 
 
2.COWSHED Cow Pat Moisturising Hand Creme.
"Mjukgörande handkräm med grapefruktolja och koriander. Brittiska Cowshed gör produkter med oseriösa namn men med högst seriösa ekologiska ingredienser."
Min provtub är på 50 ml. Och doften av den ger mig en liten migrän. Men är annars hur mysig som helst på händerna.
250 kr/ 300 ml
 
 
3. BALANCE ME. Pure Skin Face Wash
"En antioxidantrik, mild men effektiv ansiktsrengöring från lyxiga, naturliga och ekologiska märket Balance Me. innehåller essentiella oljor från grapefrukt och petitgrain"
Min provtub är på 50 ml. Fick bort mitt smink hur bra som helst och lämnade kvar en mjuk och len hud.
199 kr / 125 ml
 
 
4. ANATOMICALS Don't Just Clean It Woman, Scrub It.
"Grovkornig bodyscrub med en lyxig doft av melon, som ändå löddrar likt en shower gel. Korn från malda valnötsskal skrubbar huden len."
Min provtub är på 75 ml, och jar bara älskar namnet på den!
79 kr / 200 ml
 
5. FIGS & ROUGE 100% Natural Organic Balm ( Full Size)
"Multifunktionell produkt som passar både för läppar, händer och torr hud. 100% naturliga ingredienser som vårdar och mjukgör."
65 kr / 8ml

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela