Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Vilken 120 palett?

Publicerad 2011-02-28 09:22:40 i Answers,

Svar: Tack så hemskt mycket! Min palett kommer från manly och jag köpte den på tradera för 260 kr för något år sedan, och tyvärr var några ögonskuggor sönder (8 st) när jag fick den då den hade fraktats från hong kong.

Skall du köpa en 120 palett så rekomenderar jag att du köper från Ebay, För det är exakt samma som de säljer på Nelly.com, Eleven.se och stina markan. bara att de har satt på sin egna logga och tar 200 kr extra. Och traderas priser har en tendens att flippa ur, så, skall ni ha en 120 palet, så köp den på ebay.

 

 

Min 120 palet, som ni ser var en del av dem sönder, och detta var innan jag ens hade börjat använda den.

PSSSST! klicka på bilden för att komma till ebay och en 120 palett för 78,75 kr!

 

 

 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2011-03-03 18:21:03

har du tumblr? o:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela