Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

IOPE Whitegen Foundation Review

Publicerad 2012-09-30 16:56:51 i Reviews,


Jag hittade dessa på ebay för drygt 7 kr och tänkte, well, jag har alltid velat testa en asiatisk foundation för att dom ska vara riktigt bra. Vad jag har förstått det som så är inte detta en BB cream. Utan bara en vanlig foundation. och när jag kollade runt på diverse sidor så visade det sig att en full size kostar runt 250-300 kr, vilket är som en vanlig foundation nu förtiden.
Resultatet då?
Jo, det ska jag säga er, att jag gillade denna faktiskt. Den täckte över alla mina problem områden jag hade just när jag testade den och den trollade även bort större delen av mina mörka ringar vid ögonen. Så jag blev ju självklart sugen på att köpa en fullsize version men det får bli någongång. Den kändes lätt och len på huden och gav en verkligen en nästan perfekt bas när man hade lagt på concealer och puder, men jag tror säkert att man skulle kunna köra utan det om man ville!
 
I found these on ebay for $0.99 and thought, well, I've always wanted to try an Asian foundation Beacuse I've heard that they are really good. This is not a BB cream it's just a regular foundation. and when I looked around on various pages so it turned out that a full size cost around $38,26 - $45,91, which is like a normal foundation nowadays.
The results then?
Well, I'll tell you, I actually liked this. It covered all my problem areas,and it toned down the dark circles under my eyes. So I'm eager to buy the full size version, but that will have to wait. It felt light and smooth on the skin and gave a really a nearly perfect base when you hadconcealer and powder on, but I'm sure you could run without it if you wanted to!
 
Före och efter bilder:
Before and after:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela