Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Glitterbarbie

Publicerad 2010-08-29 01:33:54 i Inspiration,

Den här kvinnan är grym! Redan sedan första gången jag träffade henne så har jag sett upp till henne. och för att vara helt ärlig, Så var det hon som gjorde att jag blev intresserad av smink och färger. Jag tror inte att jag behöver säga mer efter att ni fått se några utav hennes bilder. Som jag då har snott och redigerat en smula, Dock enbart för att få fram färgerna. Och egentligen hade de inte behövt det alls.

Behöver jag säga hur grym hon är? Och vad jag vet så har hon inget under förutom foundation. Ganska galet hur hon får fram färger så väl. Om ni vill se mer av henne så är det bara att besöka henne HÄR! Och här har ni annu en bild med hennes smink.  Och låt mig tillägga; Jag har inte rört hennes ögon det minsta! Dom är så intensivt blå, och har den skarpa kanten runt IRL med.

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela