Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

My little pony on crack.

Publicerad 2010-05-12 18:01:00 i FOTD - Green, FOTD - Pink, FOTD - Purple, Makeup,



Finns video för denna sminkningen, och den finner ni här:
Xsparkage

Vad jag har änvänt kommer här:

Bas:
Random billig concealer
L'oreal true mach liquid foundation (Vanilla ivory)
Stargazer presssed power (white)

Ögon:
Random billig concealersom bas till ögonskuggan
Neon rosa,
mörk grön
Mörk blå som jag sedan blanade med en mörk lila
vit ögonskugga från min 120 palette från Manly
BeYu dip eyeliner skogs grön
BeYu khol pencil Skogs grön
maybelline lash expansion

och sedan fyllde jag i  mina ögonbryn med en grå/svart ögonskugga

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela