Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

Tutorial - I knew that I could never even the score

Publicerad 2010-09-11 17:57:00 i FOTD - Black, FOTD - Yellow, Makeup, Tutorials,

 

 

Nägon bad mig att göra denna, fast med grönt i stället, Så jag tänkte att jag gör en tutorial av det!

Och här är det vi behöver:


Och dessa färgerna från 120 paletten:


Kanske bör tillägga att har du liknande hemma, Så kan du använda det istället!

Då kör vi!


1.Lägg primer över hela ögonlocket, har du inte det fungerar en concealer minst lika bra!

 
2.Ta den gröna skuggan och lägg till halva ögonlocket. (Jag glömde helt bort att ta kort på bara det så detta blir 2 i en)

3. Ta den svarta och fixa formen på den yttre halvan.

4. Fyll idet svarta och fyll i vattenlinjen med en svart kajal, Och måla dit eyelinern som du vill ha den.

 
5. På med mascara och sedan är det klart!

 

Om du vill kan du måla ditt så att det blir mer kattlikt, iom formen från början

 



Hoppas ni blev nöjda med resultatet, och det hade varit roligt att se hur era blev!

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela