Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

True colors

Publicerad 2013-02-27 18:57:39 i FOTD - Orange, FOTD - Pink, FOTD - Purple, FOTD - Yellow, Makeup,

 
FACE:
skin 79 bb cream
maybelline fit me concealer #15
MIYO Dollface compact powder
Motherhome contouring palette
 
EYES:
TFSI
Nyx Jumbopencil Milk
Sugarpill eyeshadow Tako
Sugarpill eyeshadow Flamepoint
Sugarpill eyeshadow Dollipop
Sugarpill eyeshadow 2 am
Sugarpill eyeshadow Poison Plum
Sugarpill eyeshadow Buttercupcake
Geriar pigment White shimmer
Elite waterproof intense eyeliner
Maybelline gel liner black
Yves Rocher Lash plumping mascara
 

Kommentarer

Postat av: Lolla Johansson

Publicerad 2013-03-20 22:57:16

Hejsan.

LolliitaaH (Lolla Johansson) från Dayviews här. Har nämligen tagit bort min sida så vore jätte gulligt om du kunde svara på min kommentar som jag skrev till dig angående bilden :)

Svar: ah okej! jo men jag skickar det här:
Hittils har jag inte thit betalt för som fotograferingarna jag har jobbat på då alla har varit tfp vilket betyder att alla jobbar gratis i utbyte mot varandras tjänster och bilder :) och dom privatpersoner jag har sminkat hittils har varit vänner :)
Emily

Postat av: Haneen

Publicerad 2013-07-20 14:00:29

hej
måste bara fråga vad målare du dina ögonbryn med? vilken färg ?
tacksam för svar. du får jätte gärna svara till mitt mejl :)

mvh

Svar: Det beror helt och håller på vilka ögonbryn jag är ute efter.
Dom orangea är : Brun ögonbrynspenna från H&M Och sugarpills ögonskugga i Flamepoint (orange ögonskugga)
Dom bruna brukar vara enbart den bruna ögonbrynspennan från H&M, och även ibland med någon brun skugga över. De röda som jag har numera är enbart Makeupgeeks ögonskugga i Bitten som är mörktröd, Och nu under sommaren när jag ska ha de röda ögonbrynen så använder jag även MakeupGeeks Gelliner I posion som är röd den med :) och jag applicerar allting oftast med en snedskuren pensel :)
Emily

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela