Trickmetolife

I just try to put color into this grey world

DMC Day 26: Favourite Makeup Remover

Publicerad 2017-12-26 13:58:00 i 30 day challenge,

This is my favourite makeup remover. That is when I actually can afford to buy it, I've talked about it before on my blog.althoug it was many years ago. But yeah, this makeup remober takes away makeup like no ones buisness, and it leaves your skin feeling soft ans smooth. They've vhanged the packaging and name on it a couple of times during the years But from what I can recon it's still the same product.

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2018-01-10 15:45:37

Den har jag aldrig testat, jag har enbart kört på Lumenes. Den är super bra för mina känsliga ögon då jag har linser. Tror du den där fungerar bra för mina känsliga ögon?

Svar: hmm.. möjligtvis? men jag tror de har en för just känsliga ögon med.Yves Rochers produkter brukar vara ganska snälla mot folk som har lite känsligare hy och ögon. Men det är ju svårt och säga om den kommer fungera bra, då jag inte har så speciellt känsliga ögon. Bästa hade ju varit att prova. ibland har de extra priser och rabatter så man inte behöver betala fullpris, vilket är då jag brukar att passa på att köpa den, då den är lite väl dyr för mig i vanliga fall.
Emily

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emily

Makeup enthusiast, Love playing with it, Love buying it and I love to create characters with it. do you have questions or just wants to talk to me in general, please contact me here: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela